Manažérska mudrovačka č. 1
- pre majiteľov firiem,
- HR špecialistov,
- manažérov z rôznych odvetví,
- s expertom na problematiku engagementu a belongingu - Edwardom Groodym (USA),
- piece of knowledge, networking a mastermind (peer - to - peer situačné poradenstvo).
Téma:
Ako zvýšiť ANGAŽOVANOSŤ zamestnancov vytvorením pocitu BELONGINGU = spolupatričnosti na pracovisku.
Kedy
Utorok,
12. 3. 2024
od 8:30 do 12 hod.
Kde
Café Lampy,
Černyševského 42, Bratislava
Cena
150 €
bez DPH
Pre viac informácii kontaktujte:
relovska@beelongexperthub.sk alebo gergelova@beelongexperthub.sk
Počet miest je limitovaný na 20 účastníkov.
Interaktívna prednáška bude v angličtine, networking a mastermind bude prebiehať v slovenčine a angličtine.
Kto bude mudrovačku viesť?
EDWARD GROODY (USA) – je zakladateľom Community Building International a popredným leadership konzultantom v oblasti BELONGINGU = vytvárania pocitu spolupatričnosti v tímoch.
Vo svojej práci používa metodiku tzv. COMMUNITY BUILDINGU = tvorby komunít, ktorú vyvinul americký psychoterapeut Dr. Scott Peck, M.D. (1936-2005).
Scottove knihy „The Different Drum“ a „The Road Less Travelled“ sa stali bestsellermi a položili teoretický základ tzv. 12 krokovej práci podporných komunít, ktorú používajú napr. Alcoholics Anonymous.
Edward bol viac ako 30 rokov najbližším Scottovým spolupracovníkom, vďaka čomu si osvojil metódu COMMUNITY BUILDINGU, ktorú ďalej rozvíja a vyučuje.
Tá spočíva v pochopení zákonitosti budovania komunít a v dodržiavaní tzv. 12 vodítok komunikácie, ktoré vedú k vysokej miere psycho- sociálneho bezpečia, dôvery a k prijatiu seba aj ostatných.
Výsledkom je vzájomné porozumenie, rešpekt a pocit spolupatričnosti, čo má napr. v pracovných tímoch za následok zvýšenú angažovanosť, inovatívnosť a lojalitu zamestnancov.
Zuzana Gergeľová
Konzultantka
pre tvorbu komunít
Dizajnuje a pomáha firmám vytvoriť si Employee Resources Groups a iné pracovné alebo záujmové komunity. Venuje sa BELONGINGu – ako vytvoriť pocit prepojenia a spolupatričnosti tak, aby ľudia chceli spolupracovať, učiť sa od seba a inovovať. Je facilitátorkou vo výcviku podľa metodiky Community Building International.
Zuzana Reľovská
Executive Wellbeing
Coach
Ako kouč a konzultant prináša holistický rozvoj lídrov vďaka systemickému a integratívnemu prístupu. Venuje sa témam spojeným s duševným zdravím, budovaním osobnej odolnosti a wellbeing-u jednotlivcov, tímov a organizácií. Zorganizovala prvú Wellbeing konferenciu na Slovensku.
Čo sa dozviete:
- Prečo pocit BELONGINGU = spolupatričnosti prináša zvýšenú ANGAŽOVANOSŤ, spokojnosť a lojalitu zamestnancov, hlavne v čase asynchrónnej a hybridnej práce.
- Prečo má byť belonging súčasťou WELLBEING stratégie firiem, ako pomáha predchádzať vyhoreniu.
- Ako sa pocit BELONGINGu vytvára: 12 vodítok komunikácie = 12 MÄKKÝCH ZRUČNOSTÍ, ktoré je potrebné si osvojiť (výsledok viac ako 35 ročného výskumu).
- Niektoré z 12 vodítok si na mudrovačke aj vyskúšate.
- Navnímané inšpirácie si vďaka MASTERMINDU = sile kolektívnej inteligencie budete môcť premeniť na riešenia pre svoju firmu .
Program podujatia:
- 8:30 – 9:00 Raňajky a networking
- 9:00 – 10:30 Interaktívna prednáška o belongingu a metodike community buildingu, spojená s praktickým nácvikom niektorých zručností
- 10:30 – 10:45 Prestávka na networking
- 10:45 – 11:30 Rýchly business mastermind, formou „Inside the box/Outside the box,“ kde každému účastníkovi mudrovačky krátko a efektívne vygenerujeme nápady ako riešiť situáciu vo svojej firme
- 11:30 – 12:00 Diskusia a networking
Fakty o belongingu a engagemente:
1.
Najdôležitejším faktorom, ktorý prináša ENGAGEMENT zamestancov, je pocit tzv. belongingu
= pocit spolupatričnosti, zážitok, že niekam skutočne patria. "CÍTIM, ŽE SEM PATRÍM."
Zdroj: Štúdia spoločnosti DecisionWise (prieskum medzi viac ako 50 miliónmi zamestnancov v rôznych spoločnostiach), 2023
2.
Pocit BEELONGINGU na pracovisku:
- môže zvýšiť výkon zamestancov až o 56 %,
- znížiť riziko fluktuácie o 50 %,
- znížiť počet "sick days" o 75 %.
Zdroj: Štúdia spoločnosti Better Up, 2023
3.
Až 51 % zamestnancov uviedlo, že prvý dôvod, prečo odišli z práce je, že v práci necítili pocit belongingu.
Zdroj: Štúdia spoločnosti McKinsey & Company, 2021
4.
Angažovanosť nie je charakteristika zamestnanca, ale skúsenosť a zážitok, ktorý vytvára firma, manažér a členovia tímu.
- Len 21 % zamestnancov je angažovaných.
Zdroj: Štúdia Gallup
5.
Až 74 % zamestnancov uvádza, že sú omnoho efektívnejší, keď sa cítia vypočutí.
Zdroj: Prieskum Forbes
Pre viac informácii kontaktujte:
relovska@beelongexperthub.sk alebo gergelova@beelongexperthub.sk